Тренінги та семінари для персоналу

Навіщо потрібні тренінги та семінари?


trening«Пятниця, друга половина дня. Неочікувано в офіс заходить група людей із семи чоловік, двоє з них в формі і з автоматами, інші в цивільному вбранні. Один з людей в цивільному представляється слідчим податкової міліції й терміново вимагає викликати директора підприємства. Він пред'являє директору якийсь документ з синьою печаткою і говорить, що зараз у приміщенні буде проведений обшук. Один чоловік з автоматом залишається біля входу і не дає можливості співробітникам підприємства покинути приміщення. Прибульці розосереджуються приміщеннями і починають обшукувати шафи, письмові столи, комп'ютери, особисті речі співробітників. Вони опечатують і виносять системні блоки, папки з документами кидають в мішки і також виносять. В цей час одні робітники підприємства в ступорі дають якісь покази і підписують якісь папери, інші – збуджено спілкуються між собою, навіть, якоюсь мірою, зраділі неочікуваною «пригодою». Деякі боязко намагаються слідкувати за тим, що ж насправді знаходять «гості» в їх письмових столах. При цьому один з бухгалтерів розповідаю усі таємниці про роботу з цікавлячими прибульців контрагентами, а керівник підприємства безуспішно шукає у своїй візитівці візитну карточку знайомого адвоката, котру як назло залишив удома в іншому портфелі…».

Описані вище події – страшний сон будь-якого керівника. Без перебільшень. Саме так частіше за все і відбуваються обшуки у суб'єктів підприємства в Україні. Реалії такі, що прийти на підприємство можуть як «з приводу» (наприклад, співробітництво з сумнівними контрагентами), так і без приводу.

При цьому в 90% випадків персонал фірми, в тому числі топ-менеджмент, виявляється не готовим до такого повороту подій, і в 99% випадків діє при цьому неправильно.

Що можна зробити, щоб зірвати сценарій незваних гостей?

Як це зазвичай буває, весь секрет в знаннях та вмінні їх застосцвати.

Адвокатська компанія «Ассирія» допоможе навчити працівників Вашої фірми правильно діяти в критичних ситуаціях.

Знаючи свої права, а також повноваження, обов'язки і можливості працівників правоохоронних органів, робітники Вашої компанії перестануть відчувати благоговійный трепет перед посвідченнями слідчих і оперуповноважених міліції, прокуратури, СБУ.

Засвоївши і закріпивши на тренінгу чіткий алгоритм дій в нестандартних ситуаціях, в ситуаціях сильного психологічного тиску, співробітники не допустять помилок, котрі можуть коштувати керівникові і власникові компанії величезних фінансових втрат, а інколи і свободи.




Преимущества работы с нами


“Досвід нашої компанії показує, що виправлення елементарних помилок в організації договірної роботи приблизно на 50% підвищує шанси на отримання належних підприємству коштів у випадку суперечки з контрагентом. Для середньої компанії – це скорочення збитків на декілька сотень тисяч гривень на рік”.

Які тренінги і семінари проводить Адвокатська компанія «Ассирія» і чим вони будуть корисні для Вашої компанії?

 

Тренінг «Як правильно діяти при обшуку чи виїмці?»

Даний тренінг допоможе виробити у керівника підприємства і його підлеглих основні навики поведінки у випадках обшуків чи вилучень документів.

Цей тренінг навчить правильно діяти в критичній ситуації і дасть керівникові і співробітникам компанії відповіді на наступні питання:
  • Що таке обшук і тимчасовий доступ до речей і документів, в чому різниця між ними?
  • Як правильно проводити «гігієнічні процедури» ву приміщеннях, що належать компанії?
  • Як відрізнити випадки правомірного проникнення працівників правоохоронних органів на територію підприємства від неправомірного, і як діяти в кожному із випадків?
  • Як правильно спілкуватися з працівниками правоохоронних органів?
  • Як правильно контролювати хід обшуку і фіксувати порушення?
  • Які предмети і документи можуть вилучатись працівниками правоохоронних органів, а які – ні?
  • На які питання «гостей» треба давати відповіді, а які – ні?
  • Як правильно діяти в ситуації, коли предмети чи документи намагаються підкинути?
  • Як правильно діяти в ситуації, коли директора чи співробітників намагаються опитати або допитати «на місці»?
  • Як правильно читати складені прибульцями протоколи та інші документи, і відображати в них допущені порушення?
  • Як правильно протидіяти психологічному тиску?
  • Які дії необхідно вчинити після обшуку?


   

Тренінг «Як правильно поводитись на допиті?»

Даний тренінг допоможе виробити у керівника підприємства і його підлеглих основні навички поведінки на допиті.

Цей тренінг навчить правильно діяти в критичній ситуації і надасть керівникові і співробітникам компанії відповіді на наступні питання:

  • Що таке допит і яка специфіка цієї слідчої дії?
  • Який порядок виклику на допит? Як діяти у випадку, коли вас просять «під'їхати і просто поспілкуватись»?
  • Які існують поважні причини неявки на допит?
  • Яка відповідальність за неявку на допит без поважної причини?
  • Як правильно підготуватись до допиту?
  • Які прийоми психологічного тиску і виверти використовують слідчі?
  • На які питання слідчого можна не відповідати?
  • Які порушення найчастіше допускають слідчі під час проведення допитів?
  • Як діяти у випадку, якщо на допиті у вас хочуть відібрати зразки почерку?
  • Як правильно читати протокол допиту?
  • Які зауваження і доповнення варто вписати в протокол допиту?
  • Які дії необхідно здійснити після допиту?


   

Індивідуальний семінар «Як правильно організувати договірну роботу?»

trening2Помилки, допущені в процесі укладення і виконання договорів, надзвичайно часто стають причиною поразок у судах. Досвід нашої компанії показує, що виправлення елементарних помилок в організації договірної роботи приблизно на 50% підвищує шанси на отримання належних підприємсту коштів у випадку суперечки з контрагентом. Для середньої компанії – це скорочення збитків на декілька сотень тисяч гривень на рік.

Даний індивідуальний семінар допоможе правильно організувати процес укладення договорів, правильно оформляти їх виконання і фіксувати допущені контрагентом порушення.

Також він буде вкрай корисним для клієнтів, що уклали з Адвокатською компанією «Ассирія» договір абонентського юридичного обслуговування, оскільки допоможе правильно організувати взаємодію між працівниками клієнта і юристами нашої компанії.

Цей семінар дозволить співробітникам Вашої компанії отримати відповіді на наступні запитання:

  • Що таке договір і чому він може бути укладений не лише на папері?
  • Хто має право підписувати договір від імені підприємства?
  • На які умови договору варто обращать особое внимание?
  • Як правильно оформляти передачу товару, виконання роботи чи надання послуги, і як правильно використовувати «кільцеві довіреності»?
  • Як правильно фіксувати порушення договору?
  • Як правильно укладати і направляти претензії?
  • Які помилки найчастіше допускаються у договірній роботі і які їх наслідки?

Не очікуйте виникнення проблем в тих випадках, коли їх появу можна попередити!

Телефонуйте, і ми відповімо на всі Ваші питання!